Tisztelt Ügyfeleink!
Az alábbi leírással kívánjuk segíteni a regisztrációt a NAV felületén az online számlázáshoz:
1. lépés
https://onlineszamla.nav.gov.hu/regisztracio/start oldal megnyitása
2. lépés
Adatvédelmi tájékoztató bepipálása, majd az "ADATSZOLGÁLTATÁSRA KÖTELEZETT ADÓZÓI REGISZTRÁCIÓ" gomb megnyomása.
3. lépés
Saját adóazonosító jelünk megadása és ELLENŐRZÉS.
Ha jól adtuk meg, akkor megjelenik a nevünk és meg kell adnunk egy saját felhasználói azonosítót. Ezt az ellenőrzés gombbal le kell ellenőrizni, hogy van-e már ilyen néven valaki regisztrálva.
4. lépés
Regisztrálandó szervezet típusának, valamint az adószámának (első 8 karakter) megadása.
5. lépés
Személyes, elsődleges felhasználói-, valamint céges adatok megadása értelem szerűen. Az adatok fele már ki van töltve az előző beazonosítások alapján.
6. lépés
Ha mindent megfelelően kitöltöttünk, akkor a regisztráció első fele már kész is van.
A rendszer átdob egy bejelentkező oldalra, ahol meg kell adnunk az előbb regisztrált felhasználó nevet és jelszót.
7. lépés
Bejelentkezés után látjuk a regisztrált cégünk adatait. Itt a narancs színű adószámra kell kattintani.
8. lépés
Felhasználók menüpont és "Új felhasználó" zöld gomb.
9. lépés
Technikai felhasználó hozzáadása gomb.
Itt meg kell adni egy jelszót kétszer. Ezt a jelszót kell majd a programban megadni a beállításoknál a küldéshez.
Be kell pipálni alul a "számlák kezelése" és a "számlák lekérdezése" lehetőséget is.
Majd "Mentés".
10. lépés
Itt kapunk egy generált felhasználónevet, de még 2 kulcsra is szükségünk van, ezért meg kell nyomni a "Kulcsgenerálás" gombot!
Ha sikerült, akkor ákombákomok jelennek meg az "XML aláírókulcs" és az "XML cserekulcs" alatt.
Ez a 4 adatot kell az e-Iroda és az IMS rendszerben is megadni:
- technikai felhasználó neve (generált név, nem a saját)
- technikai felhasználó jelszava (9. lépésben megadott)
- XML aláírókulcs
- XML cserekulcs
Gratulálunk a sikeres regisztrációhoz! :)