e-Iroda
ügyviteli rendszer az "elektronikus iroda" megvalósítására

alt alt
alt alt alt
Az e-Iroda Integrált Vállalati- és Termelésirányítási rendszer moduláris felépítésű. Ennek a moduláris szerkezetnek köszönhetően egyaránt alkalmas vállalatok teljeskörű kiszolgálására és könyvelőirodák számviteli tevékenységére is.

A rendszer könyvelés (fő) modulja magában foglalja a több deviza kezelésére képes főkönyvet, vevő- és szállítóanalitikát és a bankanalitikát, melyhez több forint, ill. devizaszámlát kapcsolhatunk.

A könyvelés modul önmagában is egy összetett rendszer, mivel abban minden funkció megtalálható, ami egy vállalat könyvviteléhez szükséges. A csatolt egységek külön-külön is elérhetők és használhatók. Bár szoros a kapcsolat a modulok között, még sincs függőségi viszony. A rendszer felépítése az ügyfél kívánsága szerint alakítható, testre szabható. Igény szerint bármilyen más egységgel bővíthető.

A rendszer többszintű jogosultság-kezeléssel rendelkezik. A felhasználói bejelentkezésen kívül még csoportok kialakítására is lehetőség van, megkönnyítve ezzel az azonos szinten lévő dolgozók engedélyeinek kezelését.

A rendszer elemi része még a karbantartó modul is, mely az adminisztrátor segédeszköze. Itt kezelheti a felhasználói adatokat, jogosultságokat, itt végezheti el az adatbázisokkal kapcsolatos karbantartási feladatokat is, automatikus programfrissítés, email levelezés, adatcsere telephelyek között.

alt Tovább a WEBÁRUHÁZBA...

altModulok tájékoztató lapjai: