e-Iroda

IntraFox Kereskedelmi és Szolgáltató KFT.

ügyviteli rendszere

az „elektronikus iroda” megvalósítására

 

BEVEZETŐ

 Az e-Iroda Integrált Vállalati- és Termelésirányítási rendszer moduláris felépítésű. Ennek a moduláris szerkezetnek köszönhetően egyaránt alkalmas vállalatok teljeskörű kiszolgálására és könyvelőirodák számviteli tevékenységére is.

A rendszer főmodulja magában foglalja a több deviza kezelésére képes főkönyvet, vevő- és szállítóanalitikát és a bankanalitikát, melyhez több forint, ill. devizaszámlát kapcsolhatunk.


e-Iroda modulok:

  • · Könyvelés (Főmodul) (főkönyvi könyvelés, vevő- szállító analitika, bank- pénztár, stb. analitika)
  • · Készletgazdálkodás, raktározás
  • · Tárgyieszközök
  • · Munkabér, TB, ADÓ
  • · Vezetői információs modul
  • · Számlázás szerződés nyílvántartás· Számlázás szerződés nyílvántartás
  • · Termelés irányítás
  • · Karbantartó

További kapcsolódó modulok:
· Beléptető rendszer (hídmérleg kezeléssel)
· Költségvetés készítő modul (beépített ÉMÍR iránynormák, elő- és utókalkuláció, stb. )
· Fémkereskedelemi rendszer (2010-es jogszabályok alapján)

A főmodul önmagában is egy összetett rendszer, mivel abban minden funkció megtalálható, ami egy vállalat könyvviteléhez szükséges.

A csatolt egységek külön-külön is elérhetők és használhatók. Bár szoros a kapcsolat a modulok között, még sincs függőségi viszony. A rendszer felépítése az ügyfél kívánsága szerint alakítható, testre szabható. Igény szerint bármilyen más egységgel bővíthető.

A rendszer többszintű jogosultság-kezeléssel rendelkezik. A felhasználói bejelentkezésen kívül még csoportok kialakítására is lehetőség van, megkönnyítve ezzel az azonos szinten lévő dolgozók engedélyeinek kezelését.

A rendszer elemi része még a karbantartó modul is, mely az adminisztrátor segédeszköze. Itt kezelheti a felhasználói adatokat, jogosultságokat, itt végezheti el az adatbázisokkal kapcsolatos karbantartási feladatokat is.

A karbantartó modulból többféle elektronikus, internetes szolgáltatás is elérhető: automatikus programfrissítés, email levelezés, adatcsere telephelyek között.


FŐMODUL FUNKCIÓI  /KÖNYVELÉS/

·Főkönyvi kartonok nyilvántartása

·Banki, pénztári, vegyes és egyéb bizonylatok nyilvántartása

·Bankszámlák nyilvántartása

·Átutalások (egyedi és kötegelt) indítása banki terminál interfésszel.

·Devizaárfolyamok nyilvántartása

·Devizás tételek rögzítése napi árfolyamon illetve kifogyasztásos módszerrel

·Kartonok, bizonylatok, főkönyvi kivonat, számlaosztály és egyéb listák készítése

·Számlák (kimenő, bejövő), szállítók, rendelések nyilvántartása

·Készpénzes számlák automatikus kiegyenlítése adott naplóra

·Banki, Pénztári és egyéb bizonylatok rögzítése során, a számlakiegyenlítések közvetlen analitikus megjelenése.

·Ügyfél kartonok (folyószámlák) nyilvántartása

·Főkönyvi szám szerinti vevő- szállító gyűjtés

·Egyenlegek listázása

·Tartozások- Kintlévőségek nyomon-követése

·ÁFA analitikus kimutatása, különböző gyűjtések az ÁFA-ból: import szolgáltatás, EVA, előző időszaki beérkező számlá kiegyenlítéseinek figyelése, rendezetlen tételek nyilvántartása, ABEV-es adatexport.

·Számla illetve könyvelési tételsorok ajánlása bővíthető törzsből

·Számla rögzítés során a kontírozások manuális illetve automatikus megadása.

·Vevő, szállító, árbevétel, költség számlák analitikus listázása, főkönyv alátámasztása.

 

 

 

 

VEZETŐI INFORMÁCIÓS MODUL FŐBB FUNKCIÓI

·előkalkuláció a várható bevételekre és kiadásokra

·mérleg- eredmény kimutatások

·költséghelyek- gyűjtők szerinti eredmény kimutatások

·céltartalék figyelés

·CashFlow

·likviditási kimutatás

·összeállítható kimutatások

 

 

 

 

SZÁMLÁZÓ, SZERZŐDÉS-NYILVÁNTARTÓ MODUL FŐBB FUNKCIÓI

·kibővített ügyfélnyilvántartás

·ügyfél-csoportosítások

·szolgáltatási szerződések nyilvántartása

·közüzemi szolgáltatások speciális kezelése (mérőórák, leolvasások)

·speciális ügyfélkapcsolatok kialakítása a számlázáshoz (leosztás lakókra)

·tömeges számlázás a szerződések alapján

·átalánydíj ill. előleg számlák kezelése

·szolgáltatások árainak többszintű kezelése

·árváltozások figyelése

·ügyfél-folyószámlák vezetése, kimutatásai

·fizetési felszólítások kezelése

·kapott szolgáltatások nyilvántartása és kezelése (belső számlák generálása)

·figyelmeztető beállítása számlakiegyenlítések esedékességére

·tömeges számlanyomtatások (elektronikus formában is)

·csekknyomtatás

·boríték, tértivevény, postakönyv nyomtatás felszólító levelekhez

·postai csekkes befizetések automatikus beolvasása, lekönyvelése

·csoportos beszedések kezelése (díjlehívás, inkasszó)

 

 

 

 

KÉSZLETGAZDÁLKODÁS MODUL FŐBB FUNKCIÓI

·anyagok és termékek adatainak kartonozása

·EAN kód kezelés

·anyagcsoportok, termékcsoportok kezelése

·többféle árképzési technika választható (FIFO, átlagár, elszámoló ár)

·direkt számlázás, szállítólevél készítés

·speciális kontírozás a könyvelés felé

·naprakész kartonok

·forgalmi kimutatások

·érték kimutatások

·toplista kimutatások

·leltározás

·készlet átértékelés

·készletmozgás naplózása

·rendelési útmutató

 

 

 

 

·többszintű raktárkezelés


 

 

 

 

TÁRGYIESZKÖZ MODUL FŐBB FUNKCIÓI

·Eszközök adatainak kartonozása

·Bruttó, Nettó, ÉCS társasági adó és számvitel szerinti kezelése

·Napi, Havi, Negyedéves ÉCS elszámolás

·Naprakész kartonok

·Társasági adó- Számvitel szerinti ÉCS különbség kimutatás

·Maradvány érték kezelés

·Bizonylat és karton alapján automatikus könyvelés

·Leltározás, Eszközök szervezeti egységek szerinti gyűjtése

·Eszköz mozgás naplózása

 

 

 

 

TERMELÉSIRÁNYÍTÁSI MODUL FŐBB FUNKCIÓI

·termelési folyamat pontos követése

·rendelések kezelése

·raktározás kezelése

·ütemezés

·félkész- késztermékek előállítása darablista, mennyiségi lista alapján

·termék átminősítése bizonylatolással

·egyes munkafázisok támogatása

·minőségvizsgálat közbeiktatása

·hulladék, selejt elkülönítése

·logisztikai funkciók

·dolgozói teljesítmények figyelése a munkabérhez

·számlák, szállítólevelek, árúkísérő okmányok előkészítése

·vonalkódok kezelése, előállítása

 

 

 

 



 

 

 

MUNKABÉR-TB-ADÓ

·Dolgozói adatok nyilvántartása, kartonok

·Jogcímek szerinti béradatok rögzítése, manuális illetve előjegyzés alapján

·Levonások- Letiltások kezelése

·Bérelszámolás dolgozónként illetve csoportosan

·SZJA, Nyugdíjjárulék, Egészségbiztosítás, TB, EHO, stb … adatok nyilvántartása

·Magán-nyugdíjpénztári tagság-nyilvántartás

·Igazolások: Adatközlő, Munkanélküli, Járulék, Keresetigazolás, stb…

·Jogcímenkénti adatok listázása különféle szempontok alapján

·Bérkaron

·Statisztikák: Személyi adat változások, Havi munkaügyi jelentés, Munkaerő forgalom, Létszámjelentés

·Orvosi vizsgálatok, védőoltások

·Szabadságos napok

·SZJA elszámolás, adóbevallás teljeskörű kezelése

·NYENYI-hez adatok karbantartása, átadása NYENYI-nek

·Elektronikus bevallások kezelése (ABEV-JAVA, Ügyfélkapu)